Активност 1: Потрага по богатство
Вовед:
- Како патувањето до училиште биде интерсно, активно но пред се безбедно?
- Патување активно до школо е одличен начин за млади луѓе да направат многу од вежбите што им требаат за тие да останат здрави, додека доказите покажуваат дека тие исто така стануваат побудни и подготвени за да учат. Оваа активност нуди забава и ангажирање активности базирано на веловозење, пешачење и скутерување (скутери/тротинети) што можат лесно да се вклопат во зафатениот школски ден.
Цели:
- Учениците истражуваат што тие можат да направат за нив да ги направи повидливи кога тие се на нивно патување кон школото.
Методи и стратегии:
- Метод на разговор
- Истражување и реупотреба на материјали
Форми на работа:
- Индивидуален
- Во парови
Како се спроведува вежбата:
- Ученичко пребарување низ училницата, нивните торбички и облеки барајќи било што кое можат да го најдат, а коешто е рефлективно, флуоресцентно, осветлено или едноставно светло и сјајно. Тоа би можело да биде комплет вело-светла, но подеднакво може да биде парче алуминиумска фолија од нивните сендвичи.
- Учениците дскутираат она што е најлесно да се види. Исклучи ги светилките. Дали резултатот е сè уште ист? Што се случува ако осветлиш со светло од мобилен телефон врз материјали, ако се приближиш или оддалечиш, или го согледуваш од ќошето на твоето око. Дали трепкачко или постојано светло е поприметливо?
Потребни матријали:
- Желба и мотивација за разговор и дискусија, како и желба за истражување и искористување на веќе употребени материјали
Очекувани резултати:
- Креативен и конструктивен разговор со учениците, потрага по „богатство“, како и добра забава ☺
Времетраење на вежбата: 10 минути
Ве молиме пополнете ја следната табела со цел подобрување на активностите во иднина и споделете ги со нас вашите одговори на: veloschools.ecologic@gmail.com
Што ми се допадна од оваа активност? | Што не ми се допадна од оваа активност? | Што би промениле? |