Вовед:
- Во оваа вежба учениците се поделени во тимови и имаат за задача да состават велосипед.На тој начин ќе се запознаат со главните делови на велосипедот и ќе имаат можност да дискутираат за тоа какви велосипеди постојат.
Цели:
- Потикнување на креативноста и запознавање со велосипедот неговите делови и какви видови на велосипед постојат
Методии и стратегии:
- Метод на учење
- Метод на разговор
- Метод на креативна работа
- Метод на практична работа
Форми на работа:
- Групна работа
Вид на активноста:
- Во оваа вежба учениците составуваат велосипед
Како се спроведува активноста:
- Во оваа вежба учениците се делат во тимови и секој тим добива плик со различни делови за велосипед ,зедно тие треба да состават велосипед користејќи ја својата имагинација
Потребни матријали:
- лепак,ножици,пенкала,боички
Очекувани резултати:
- Запознавање со велосипедот и деловите кој ги поседува, како и развивање на креативноста и имагинацијата кај учениците
Времетрање на вежбата: 40 минути
Информации за наставникот:
- Иницирајте дискусија и помогнете им да поставуваат прашања,на пример ‘‘Како се вика вашиот велосипед?‘‘
Ве молиме пополнете ја следната табела со цел подобрување на активностите во иднина и споделете ги со нас вашите одговори на: veloschools.ecologic@gmail.com
Што ми се допадна од оваа активност? | Што не ми се допадна од оваа активност? | Што би промениле? |