Вовед:
- Основните информации за функционирањето на велосипедот дозволува основна проверка, со цел да биде велосипедот безбеден и да работи добро, и помага да се идентификува одреден проблем, наместо да се каже дека велосипедот е расипан или пак несоодветен за тој што сака да го вози во моментот.
- Учењето како се расклопува внатрешна гума од велосипедот, претставува само еден дел основните информации што секој ученик треба да ги знае пред да започне секојдневно да го користи својот велосипед.
Цели:
- Учење на начинот како се расклопува внатрешна гума
Методи и стратегии:
- визуелен метод на учење
- практично учење
Форми на работа:
- индивидуален
- групна/тимска работа (одделението се дели во помали тимови или групи од по 4 или 5 ученика)
Како се спроведува вежбата:
- Првата слика покажува дека е потребно да го ослободите тркалото од велосипедот.
- Втората слика покажува дека е потребно да го олабавите ланецот, за да можете слободно да го вбртите тркалото.
- На следните две слики по ред се гледа на кој начин треба со мал и соодветен алат да ја кренете надоврешната гума, за да можете соодветно да ја извадите внатрешната гума.
- И последната слика е како е потребно надворешната гума повторно да ја наместите.
- Дозволете им на заинтересираните ученици практично да го поминат целосниот процес на расклопување на внатрешна гума.
Потребни материјали:
- Доколку е возможно најубаво е на лице место да можете да имате велосипед или пак само едно тркало од велосипедот за да може на лице место да се покаже/спроведе активноста
- Соодветен алат за да може да го извадите тркалото и внатрешната гума
Очекувани резултати:
- После спроведување на оваа активност учениците ќе се здобијат со знаење како сами да можат да ја расклопат внатрешната гума од нивниот велосипед.
Времетраење на вежбата: 40 минути
Ве молиме пополнете ја следната табела со цел подобрување на активностите во иднина и споделете ги со нас вашите одговори на: veloschools.ecologic@gmail.com
Што ми се допадна од оваа активност? | Што не ми се допадна од оваа активност? | Што би промениле? |