Велосипедски воз

Вовед: Велосипедскиот воз е велосипедската верзија на пешачкиот училишен автобус. Група на ученици се придружувани од еден или повеќе родители на волонтерите, тие возат заедно на препишаниот пат, придружувани по патот од други велосипедисти кон училиштето. Цели: Унапредување на велосипедските вештини, како и учење на флексибилност, отвореност и комуникација  Методи и стратегии: Практично учење Форми […]

Прочитај повеќе

Велосипедско нагодување и функција

Вовед: Скоро секое дете е запознаено со концептот и формата на велосипедите, но како тие функционираат е мистерија, дури и за возрасните. Со основни информации за велосипедските делови и системи, соодветното нагодување и функција на велосипедот, учениците ќе се вклучат и велосипедите ќе станат поинтересни и подостапни. Основните информации за функционирањето на велосипедот дозволува основна […]

Прочитај повеќе

Возачки вежби и игри

Вовед: Најдобриот начин да се научи ракување со велосипедот како и безбедност е да се вежба на патот. Но, вежби и игри се одличен начин за младите велосипедисти да научат нешто во безбедна, средина без сообраќај, додека истовремено се забавуваат со велосипедите. Цели: Унапредување на вештините за возење на велосипед Методи и стратегии: Практично учење […]

Прочитај повеќе

Километарски клуб или натпревар

Вовед: Придобивките на возење велосипед до училиште изгледаат скоро невозможни за учениците и нивната мотивација може да задоцнува со менувањето на климата. Организиран труд или натпревар може да поттикне возбуда и да го зајакне интересот преку овозможување на брза цел која се цени.  Километарскиот Клуб или Натпревар ги предизвикува учениците да ги следат нивните велосипедски […]

Прочитај повеќе

Контрола со мала брзина

Вовед: Оваа активност има за цел развивање на балансот при мала брзина и развивање на вештините за контрола, кои се од основно значење како подготовка за велосипедизам на патот.  Цели: Унапредување на вештинити за правилно и безбедно возење на велосипед. Развивање на баланс и контрола при мала брзина. Методи и стратегии: Учење преку пракса/практикување на […]

Прочитај повеќе
1 2 4 5 6 21 22