„Циклолаж“

Вовед:

  • Во оваа вежба учениците се поделени во тимови и имаат за задача да состават велосипед.На тој начин ќе се запознаат со главните делови на велосипедот и ќе имаат можност да дискутираат за тоа какви велосипеди постојат.

Цели:

  • Потикнување на креативноста и запознавање со велосипедот неговите делови и какви видови на велосипед постојат

Методии и стратегии:

  • Метод на учење
  • Метод на разговор
  • Метод на креативна работа
  • Метод на практична работа

Форми на работа:

  • Групна работа

Вид на активноста:

  • Во оваа вежба учениците составуваат велосипед

Како се спроведува активноста:

  • Во оваа вежба учениците се делат во тимови и секој тим добива плик со различни делови за велосипед ,зедно тие треба да состават велосипед користејќи ја својата имагинација

Потребни матријали: 

  • лепак,ножици,пенкала,боички

Очекувани резултати:

  • Запознавање со велосипедот и деловите кој ги поседува, како и развивање на креативноста и имагинацијата кај учениците

Времетрање на вежбата: 40 минути

Информации за наставникот:

  • Иницирајте дискусија и помогнете им да поставуваат прашања,на пример ‘‘Како се вика вашиот велосипед?‘‘ 

Ве молиме пополнете ја следната табела со цел подобрување на активностите во иднина и споделете ги со нас вашите одговори на: veloschools.ecologic@gmail.com 

Што ми се допадна од оваа активност?Што не ми се допадна од оваа активност?Што би промениле?

Автор Velo Schools

Безбедност на децата во сообраќајот

Основни информации-важни за безбедноста на децата во сообраќајот Вовед: Учебната година е во тек и децата секојдневно се активни учесници во сообраќајот. Да внимаваме на нив. Обврска е на секој родител и возрасен придружник да ги превземе сите неопходни мерки за безбедноста на децата како учесници во сообраќајот. Цели: Учење на основните информации за безбедноста […]

Прочитај повеќе